Hoera, het moestuinseizoen is begonnen
- MFC

- 23 mrt
- 1 minuten om te lezen
Samen met een gezellige club buurtgenoten hebben we de moestuin bij het MFC feestelijk geopend. De eerste plantjes staan alweer bijna te stralen, de aarde wordt omgespit en de energie spat ervan af.
De lente hangt in de lucht, de zon laat zich weer zien en dat betekent maar één ding… tijd om de moestuin nieuw leven in te blazen. Dat gevoel van samen buiten zijn, handen in de aarde en iets laten groeien… daar word je toch gewoon blij van.
Het is dé plek waar we samen groeien, lachen en genieten van alles wat het voorjaar te bieden heeft. 🌷




